Avem sau nu nevoie de promotionale? Aceasta este o întrebare existențială pentru unii, trivială pentru alții. Răspunsul, și pentru unii și pentru ceilalți, este: da! avem nevoie de articole promoționale!
Te-ai întrebat vreodată de ce Coca Cola își face reclamă non-stop, deși toată lumea cunoaște acest brand, iar taberele sunt definitiv împărțite între ei și Pepsi? Simplu – pentru a rămane relevanți, pentru a fi mereu actuali, pentru a se întipări și mai bine pe „retina” și în mințile clienților.
În continuare, să aprofundăm motivația firmelor care aleg să își facă reclamă, în cazul nostru sub forma produselor personalizabile. De ce o fac?
Pentru a-și forma o imagine
Ești nou pe piață și nu știi de unde să începi? Una din posiblități este să plasezi strategic articole promoționale personalizate cu firma și mesajul tău. Ele nu vor substitui campaniile pe Google sau alte metode de promovare online, dar vor veni în completarea lor, în mediul offline, contribuind la crearea unei legături directe cu clienții. Imaginează-ți cât de eficiente ar fi niște tricouri (link) sau câteva termosuri pentru apă rece sau energizante, plasate la un concurs de fotbal inter-companii din domeniul tău.
Toate acele firme pot fi clienții tăi. Toți vor accesa site-ul tău și vor studia oferta ta. Este aproape garantat, pentru că te-ai adresat fix la țintă. În plus, ai făcut-o cu costuri sustenabile.
Pentru a meține imaginea creată
Firma ta este deja lider și pare că nu mai ai nevoie de acțiuni publicitare? Exact acum este momentul să demonstrezi notorietatea brandului tău; faptul că îți face plăcere să faci mici cadouri clienților tăi, să te implici în comunitate și să faci mici donații diverselor ONG-uri; să participi la programe care spun despre afacerea ta că este puternică și valoroasă.
Pentru a-și schimba imaginea
Ani de zile ai transmis un mesaj, ai folosit un limbaj vizual anume? Foarte bine! Acestea au întărit vizibilitatea brandului tău și ți-au servit cu succes până acum. Dar în cazul în care observi că pierzi teren și că imaginea afacerii tale nu mai este atât de actuală, înseamnă că este momentul să te reinventezi; să adaugi o energie nouă, potrivită cu așteptarile de acum. Una din metodele folosite poate fi să trimiți tuturor partenerilor un manifesto cu noua identitate de brand, noua viziune și un set (link).
O altă posibilitate este să capeți mai multă expunere participând la diverse târguri și evenimente. Așa cum nu vii fără informații, nu te poți prezenta fără lanyard-uri, pixuri și alte materiale publicitare adecvate afacerii tale. Daca alegi obiecte utile, din materiale bune și culori plăcute, ele vor impresiona. Chiar dacă te gândești că se poate și fără astfel de eforturi, alții le vor face și acel mic câștig va fi al lor, nu al tău!
Pentru că rentează
Un tricou cu numele firmei tale costă puțin (pun link aici) și va fi purtat ani de zile. Nu te aștepta să câștigi 1 client nou la fiecare tricou, dar cu siguranță vei câștiga un mic și stabil procent din mintea publicului țintă. Vei beneficia de un mic avantaj atunci când un potențial client va căuta „firme de catering” și unul din rezultatele afișate de Google va fi identic cu cel văzut acum ceva vreme pe tricoul cuiva sau pe un pix care a atras atenția.
Pentru că te conectează cu clienții în mediul real
Fiecare metodă de promovare offline utilizată, aduce afacerea ta mai aproape de consumatori. Obiectele promoționale personalizate cu brandul tău ajung să facă parte din viața de zi cu zi a clienților tăi. Interacțiunea directă cu publicul țintă în lumea reală, contribuie la o creștere considerabilă a vizibilității afacerii. Iar dacă vrei să te conectezi mai bine cu clienții tăi, nu ezita să te faci cunoscut si prin intermediul obiectelor promoționale; mai ales a celor care pot fi utilizate zilnic: căni, genți, agende și altele.
Deci, avem sau nu nevoie de promotionale? Noi credem ca da si dorim sa fim alaturi de afacearea ta. Dorim sa iti demonstram ca avem dreptate.